3 T Classic Racing Team |
|||
info |
|
||
Motor | |||
Agenda | |||
Nieuws enz | |||
Fotos | |||
Uitslag | |||
BOL ' DOR | |||
Links | |||
Sponsors | |||
Merk |
Type |
Motor |
Cilinderinhoud |
Bouwjaar |
Frame |
||
Triumph |
Trident |
3 cylinder |
847cc |
1969 |
Miles Rob North |
||
Engine
N° |
Boring |
Slag |
Zuigers |
Nokkenassen |
|||
T150T01213 |
71,62 |
70 |
Omega-gesmeed |
Megacycle 511-X5 |
|||
Drijfstangen |
Kleppen |
Koppeling |
|||||
Carillo |
S&W titanium short type |
Norman Hyde diafragmaveer +20% |
|||||
Versnellingsbak |
Orig. Quaife close ratio 5 speed |
||||||
Vering
voor |
Marzocchi met 38mm yokes |
||||||
Vering
achter |
Hagon |
||||||
Velg
voor |
Morad 2.15 x 18inch 40TS 9/03 E DOT |
||||||
Velg
achter |
Morad 3.00 x 18inch 40TS 4/03 E DOT |
||||||
Band
voor |
Avon AM22 110 80/18 |
||||||
Band
achter |
Avon AM23 130 70/18 |
||||||
Remmen
voor |
Dubbele
schijf met aluminium Lockheed AP Racing klauwen |
||||||
Remmen
achter |
Enkele
schijf met aluminium Lockheed AP Racing klauw |
||||||
Rempomp
voor |
Brembo |
||||||
Rempomp
achter |
AP Racing |
||||||
Remleidingen |
Goodridge geweven staal |
||||||
Carburatie |
Amal MK II 30mm |
||||||
Sproeierbezetting |
230-240-230 |
||||||
Ontsteking |
Boyer 3x4volt / Power box |
||||||
Ontstekingskaarsen |
NGK BR8EG |
||||||
Oliepomp |
P&M high capacity oilpump |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Benzinetank |
Works aluminium short circuit tank / Daytona-tank (endurance) met Monza quick fill tap |
Olietank |
Works aluminium met Monza quick fill tap |
Carenage |
Works Letter Box fairing |
Zadel |
Works Original Daytona race seat |
Uitlaat |
Works type 3 in 1 |
Toerenteller |
Pitch LZ153 |
Andere
speciale onderdelen |
Triple Cycles HE30 aluminium sump-plate with magnetic drain facility |
Triple Cycles klepsteel-kapjes |
Stuurdemper merk onbekend |
Benzinekraan merk onbekend |
Dynamisch
gebalanceerde en geharde standaard T150 krukas, zuigers,
drijfstangen |
Jan Van den Bossche, Oombergenstraat 39 - 9620 Zottegem (B)
-
+32 (0)485 899171 –
jan.van-den-bossche@cec.eu.int